vrijdag 18 oktober 2013

Engeltjes

Zoals jullie wel zien ben ik met van alles en nog wat aan het experimenteren en nu heb ik een canvasje proberen te maken met structuurpasta en gesso. Ik heb nog steeds ruzie met de structuurpasta, ik kan er geen model inbrengen en het duurt lang eer hij droogt. De randen van het canvasje heb ik vanmorgen gesponst met donkerbruine distress inkt en ik zie nu dat deze helemaal grijs is uitgeslagen! Maar vandaag heb ik wat flesjes glimmermist gekocht en dat ga ik morgen maar eens uitproberen op deze canvas. Her wordt dus vervolgd!!

2 opmerkingen:

  1. ik vind het er heel erg leuk uitzien.
    ben benieuwd naar de glimmermist.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is gorgeous, Marian.

    Have a wonderful weekend.

    Groetjes,
    Rosie

    BeantwoordenVerwijderen